آخرین بلاگ ها

معرفی وکیل خوب اصفهان

دفتر وکالت اصفهان، به مدیریت بهترین وکیل خوب اصفهان و دارای مدرک پایه یک دادگستری اصفهان با سالها تجربه و پرونده های موفق در دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی با رعایت اصول حرفه ای داشته اشت.

سواد حقوقی خوب است ، اما به هیچ عنوان جایگزین مناسبی برای یک مشاوره حقوقی و استفاده از یک وکیل مجرب نیست.

سواد حقوقی خوب است ، اما به هیچ عنوان جایگزین مناسبی برای یک مشاوره حقوقی و استفاده از یک وکیل مجرب نیست.

گسترش شبکه های اجتماعی همانگونه که با اثرات مثبت و مزایای فراوانی همراه بوده متاسفانه با زیان های ریز و درشتی قرین می شود که موجب رخ دادن واکنش های زیادی در فضای مجازی می شود. فالوور مداری یا جذب فالوور به عنوان یک اصل در نزد بسیاری از دارندگان حساب های شبکه های اجتماعی به عنوان یک اصل و قاعده مهم پذیرفته شده و افراد حاضر هستند خیلی از امور دیگر را قربانی این اصل خود مهم پنداشته نمایند.
یکی از آسیب شناسی های مباحث حقوقی ، جایگزینی استفاده از وکیل پایه یک دادگستری با اندک سواد حقوقی است، است که در دهه‌های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است. اما برای دریافت نکات صحیح حقوقی در خصوص قوانین موجود در این رابطه باید گوشزد نمود که پیداکردن  وکیل پایه یک دادگستری مجرب در اصفهان و تهران که هم وقت کافی برای پرسش و پاسخ داشته باشد ، هم اطلاعات تخصصی در رابطه با بهترین مشاوره های حقوقی در اصفهان و تهران در این زمینه داشته باشد ، کار سختی است.
در این رابطه سایت موسسه حقوقی و دفتر وکالت اصفهان ، مشاوره حقوقی ارائه داده و بهترین وکیل اصفهان را معرفی می کند.
سایت مشاوره حقوقی در زمینه های خاص نظیر مشاوره حقوقی جرائم اینترنتی، پیدا کردن وکیل جرایم اینترنتی در اصفهان ، جستجوی وکیل متعهد در اصفهان ، پیشنهاد وکیل ارث در اصفهان ، معرفی وکیل تصادفات در اصفهان ، وکیل مواد مخدر به شما کمک خواهد کرد. در این مقاله با اخذ نظر بهترین وکیل مجرب و کاربلد بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان مطالب سود مندی را خدمت شما کاربران گرامی سایت مؤسسه حقوقی و دفتر وکالت اصفهان ، مشاوره حقوقی ، بهترین وکیل اصفهان تقدیم می دارد.

اشخاص همیشه به دنبال خلوت گزینی و دوری از دیگران نیستند، گاه در پی این هستند که در مقام تبلیغ و تأیید یک موضوع نشانه های هویتی خویش را به جامعه عرضه کنند و در مقابل، منفعتی مالی به دست آورند. در نظام حقوقی آمریکا، برای همین منظور حمایت از حق اشخاص برای بهره برداری تجاری از نشانه های هویتی خویش، حق ویژ‌ه‌ای شناسایی شده که با نام «حق جلوت» شناخته می شود.

قانون حق جلوت به چه معنا است؟

قانون حق جلوت به این معناست که شخص حق دارد از نشانه‌های هویتی خویش مانند صدا تصویر، نام و دیگر ویژگی‌های شخصیتی اش، آن گونه که می‌خواهد استفاده کرده و از بهره برداری بدون اجازه دیگران از این نشانه‌ها جلوگیری کند. توجه به این تعریف، قانون حق جلوت در دو معنای مثبت و منفی قابل تعریف است. در معنای مثبت این حق، شخص می‌تواند از ارزش اقتصادی و تجاری هویت خویش بهره برداری کند؛ بدین معنا که در برابر دریافت عوض، حق خویش نسبت به شهرتش را به دیگران منتقل کند یا به دیگران، اجازه استفاده از آن را بدهد. بدین ترتیب، بازیگری که میان عموم مردم شناخته شده و مشهور است، می‌تواند به یک شرکت تجاری اجازه دهد تا هنگام تبلیغ محصول خویش از تصویر وی استفاده کند.

C-lawfirm

چنانکه امروزه درآمد برخی شخصیت‌های مشهور از محل شهرتشان، بسیار بیشتر از درآمد آن‌ها از محل کار حرفه‌ای آنهاست. در معنای منفی، قانون حق جلوت به دارنده اش امکان می‌دهد تا از بهره برداری بدون اجازه دیگران از هویت و شهرت شخص جلوگیری کند. پس هرگاه از صدای یک مجری شناخته شده بدون اجازه وی به منظور تبلیغ یک محصول تجاری استفاده شده باشد، مجری می‌تواند علیه استفاده کننده از صدا اقامه دعوا کند. بدین ترتیب و براساس حق یادشده، اشخاص می‌توانند نسبت به بهره برداری تجاری خود و نیز، دیگران از هویتشان اعمال مدیریت کرده و آن گونه که صلاح می‌دانند، از هویت خویش استفاده کنند

 

ورود افراد مشهور نا آگاه به مشاوره های حقوقی

اما همین توجه به قانون حق جلوت یا کسب منفعت در فضای مجازی به سبب مشهور و معروف بودن افراد موجب شده تا آنها وارد موضوعاتی شوند که هیچ اطلاعی از آن ندارند.اما اخیرا اتفاق کم سابقه ای رخ داده که عمق فاجعه را بیشتر عیان می کند.یک خانم بازیگر سینما که در بسیاری از سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی ایفای نقش کرده و در سال های اخیر با خبر ازدواج مجدد خود تحول را در فعالیتش در فضای مجازی به وجود آورد علی رغم اینکه خود را دانش آموخته رشته حقوق می داند در توصیه ای از همه مردم ایران خواست تا با توجه به شرایط کرونایی مراقب موجرهای خود باشند!
.

البته منظور خانم بازیگر رعایت حال مستاجران بود اما در این توصیه به اصطلاح اخلاقی چندین بار از عنوان موجر استفاده کرد که گمانه اشتباه لفظی بودن این سخن را کم رنگ میکند.تازه وقتی ماجرا جالب تر می شود که بدانیم این خانم بازیگر علاوه بر تمامی فعالیت های تجاری خود دارای مجوز یک موسسه حقوقی هم می باشد. شاید تصور شود ممکن است چنین اشتباهاتی از سوی افراد به وفور دیده شود اما باید گفت ندانستن تفاوت واژه های موجر و مستاجر برای یک دانش آموخته حقوق که دارای مجوز یک موسسه حقوقی هم می باشد بیانگر فقط یک موضوع است و اینکه افراد مشهور متاسفانه به سبب همین مشهور و معروف بودن خود وارد حوزه هایی می شوند که هیچ اطلاعی از آن ندارند

lawfirm
لذا باید خاطر نشان کرد قانون حق جلوت گرچه یک حق شناخته شده برای بهره برداری تجاری از شهره بودن افراد است اما قطعا نباید فراموش کنیم که همین حق موجب بوجود آمدن تکلیف هایی هم می شود و این مخاطب فضای مجازی است که می تواند با دنبال کردن یا عدم دنبال کردن یک حساب شبکه اجتماعی در این موضوعات قضاوت و اعمال نظر نماید. پیداکردن وکیل پایه یک دادگستری مجرب در اصفهان و تهران که هم وقت کافی برای پرسش و پاسخ داشته باشد ، هم اطلاعات تخصصی در رابطه با بهترین مشاوره های حقوقی در اصفهان و تهران در این زمینه داشته باشد ، کار سختی است. در این رابطه سایت موسسه حقوقی و دفتر وکالت اصفهان ، مشاوره حقوقی ارائه داده و بهترین وکیل اصفهان را معرفی می کند
. سایت مشاوره حقوقی در زمینه های خاص نظیر مشاوره حقوقی جرائم سایبری، پیدا کردن وکیل جرایم اینترنتی در اصفهان ، جستجوی وکیل متعهد در اصفهان ، پیشنهاد وکیل ارث در اصفهان ، معرفی وکیل تصادفات در اصفهان  ، وکیل مواد مخدر به شما کمک خواهد کرد. در این مقاله با اخذ نظر بهترین وکیل مجرب و کاربلد بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان مطالب سود مندی را خدمت شما کاربران گرامی سایت سایت موسسه حقوقی و دفتر وکالت اصفهان ، مشاوره حقوقی ، بهترین وکیل اصفهان تقدیم می دارد.