اکثر همشهریان اصفهانی ما علاقه مند هستند که پرونده های حقوقی و کیفری خود را به بهترین و با سابقه ترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان محول کنند. در انتخاب بهترین وکیل پایه یک اصفهان دقت داشته باشید، به انداز کافی تحقیق کنید، استعلام وکیل اصفهان را بگیرید و سپس وکیل خود را انتخاب نمایید؛ زیرا انتخاب یک وکیل خوب درانجام یک پرونده قضایی بسیار موثر است.
موسسه حقوقی و دفتر وکالت اصفهان، یکی از موسسات قدیمی در اصفهان تحت نظر یکی از بهترین وکیل های اصفهان مدیریت می شود.
اگر شما هم با دیدن تابلوهای متعدد دفاتر وکالت در انتخاب یک وکیل خیلی خوب در اصفهان گیج شده اید، ما شما را در یافتن وکیل خیلی خوب در اصفهان راهنمایی می کنیم.
اکثراً دیده شده است که هرچند ما در محاکم قضائی آراء و احکام دفاعیه خود را به صورت دقیق و کاملا صحیح بر مبنای حقوقی صادر کرده ایم؛ ولی متأسفانه در صدوررأی نهایی عدالت به درستی اجرا نشده است.
غالب افراد جامعه می دانند که چه حق یا حقوقی دارند، ولی اشکال در اینست که نمی دانند در صورت نقص آن چگونه باید آن حق را به دست آورند. پدیده احقاق یک امر حقوقی و یک امر فنی و تخصصی است که از طریق مقامات قضائی و بهترین وکیل اصفهان باید در جهت حفظ آن حمایت شود.
وکیل و وکالت یکی از ابزارهای اساسی در زمینۀ آگاهی از حقوق و اجرای عدالت و احقاق حق مردم جامعه به شمار می رود.
متأسفانه جامعه ما نسبت به این نهاد آشنائی و دانش زیادی ندارد؛ گرچه از پیدایش آن بیش از نیم قرن می گذرد. بسیار دیده شده که شخصی به دادگاه برای احقاق حق از دست رفتۀ خود مراجعه می نماید ولی چون با روند دادرسی و کم و کیف آن و همچنین نگارش دادخوست درست در اصفهان آشنا نیست، دادخواست یا درخواست خود را کاملا ناقص و اشتباه می نویسد و لذا به آنچه می خواهد نمی رسد.
در کشورهای اروپایی این قضیه برعکس می باشد، غالب مردم حتی برای کوچکترین مشکل خود، مثلاً شکایت از اداره کار، با وکیل مشاوره می کنند . در جوامع غربی به درستی نهادینه شده است که اگر با نا آگاهی نسبت به موارد حقوقی بدون کمک گرفتن از مشاوره حقوقی اقدام کنند دچار مشکلات و گرفتاریهای بعدی و یا قانونی می شوند.

همان گونه که بسیاری از ما با دانش پزشکی آشنا نیستیم و نمی توانیم در صورت دندان درد به صورت خود سرعمل کنیم، در زمینه مشاوره های حقوقی هم نیاز به مشورت با یک وکیل خوب در اصفهان داریم تا بتوانیم از حق خود دفاع کنیم…
بهترین وکیل اصفهان
وکیل خوب اصفهان
اولین سوالی که باید به آن جواب دهیم این است :

معروف ترین وکیل اصفهان بهترین وکیل این شهر است؟

لزوماً نمی توان با قطعیت گفت که معروف ترین وکیل در اصفهان بهترین وکیل این شهراست. ممکن است دلیل شهرت این وکیل برنده شدن در یک پرونده قضائی خاصی باشد که در یک برهه زمانی خواصی توانسته است شهرت بالایی برای آن وکیل به ارمغان داشته باشد، اما این وکیل مشهور در بسیاری از شاخه های حقوقی ممکن است تخصص نداشته باشد و چه بسا پرونده هایی ناموفقی هم داشته باشد.

همچنین نمی توان با صراحت گفت که بهترین وکیل اصفهان لزماً معروف ترین وکیل در این شهر است.

چگونه می توانم بهترین وکیل اصفهان را پیدا کنم؟

امروزه با دسترسی هر چه بیشتر به رسانه های برخط از جمله اینترنت و گوگل یافتن بهترین وکیل در اصفهان کار چندان سختی نیست. شما می توانید با مراجعه به پایگاه های رسمی قوه قضائیه و کانون وکلای دادگستری اصفهان و همچنین وکیل یاب اصفهان یک وکیل خوب را پیدا کنید. همچنین موارد زیر به شما در یافتن بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان کمک خواهد کرد:

بهترین وکیل اصفهان از نظر مردم

در سایت های گوناگون از جمله شبکه های مجازی و همچنین وکیل طلاق در اصفهان نی نی سایت نظرات گوناگونی در رابطه با بهترین وکیل اصفهان از نظر مردم عنوان شده است، شما می توانید با مراجعه به هریک از این سایت ها و مطالعه دیدگاه های دیگران و استفاده از تجارب سایر شهروندان اصفهانی در رابطه با بهترین وکیل اصفهان از نظر مردم آشنا شوید.
هرچند تجربه سایر همشهریان در رابطه با وکیل خوب در اصفهان نی نی سایت می تواند کمک بسیار بزرگی به شما باشد اما قبل از توافق نهایی با وکیل خود و عقد قرارداد؛ استعلام وکیل در اصفهان از مراجع ذیصلاح را داشته باشید، دریافت پروانه کانون وکلای اصفهان مراحل سخت و پیچیده ای را دارد، كسی كه توانسته است عنوان وكیل و مشاور حقوقی را اخذ کند، علاوه براین كه حداقل مدرك كارشناسی رشته حقوق را دارد ، مراحل بسیار سخت كانون وكلای اصفهان را برای دریافت پروانه نیز گذرانده است.

بهترین وکیل اصفهان از نظر مردم ممکن است متفاوت باشد، با توجه به مشکلاتی که هر یک از شهروندان با آن درگیر بوده اند و پرونده قضائی خود را به یک وکیل در حوزه تخصصی خاصی سپرده اند، با توجه به کسب نتیجه در آن زمینه تخصصی نظرات متفاوتی در رابطه با بهترین وکیل اصفهان خواهند داشت.

وکیل یاب اصفهان و مراجعه به سایت های دایرکتوری وکلا

وکیل یاب اصفهان به عنوان سامانه اطلاعات وکلای ایران می تواند اطلاعات بسیارخوبی در انتخاب بهترین وکیل اصفهان در اختیار شما قرار دهد. همچنین سایت های دیگری در رابطه با معرفی بهترین وکلای اصفهان و دفاتر و موسسات حقوقی در اینترنت موجود می باشد که می توانید به هر یک از آنها مراجعه نموده و پس از تحقیق و استعلام وکیل در اصفهان کار وکالت را به شخص مورد اعتماد بسپارید.

بهترین وکیل اصفهان کیست؟

بهترین وکیل خوب اصفهان باید در جریان کامل پرونده بوده و نظارت کافی و وافی بر پرونده شما داشته باشد و در صورت صدور حکم بر علیه موکل در مواقعی که وکیل خوب اصفهان در موعد مقرر قانونی نسبت به اعتراض به رای وفق مقررات قانونی با توجه به اختیار اعتراض و پیگیری دعوی در مراحل تجدید نظر و فرجام خواهی در وکالتنامه باشند.
با در دست داشتن دلایل متقن و احتمال معقول برای موفقیت در صورتی که وجود جهات تجدید نظر در مراحل بالاتر موظفند که در جهت حفظ مناع موکل خود اقدام نماید. ماده ۴۵ قانون وکالت به صراحت عنوان می کند « وکلا باید اثر قانونی عدم پیشرفت دعوی موکل را در امری که نسبت به آن قبول وکالت می نمایند اعم از امور حقوقی و جزایی مخصوصا در اقامه ی دعوی جزایی و دعاوی جعل و اعسار قبل از تنظیم قرارداد حق الوكاله به موکل خاطر نشان نمایند »

وکیل خوب باید مصلحت موکل را اولیت قرار دهد

وکیل خوب پایه یک دادگستری اصفهان باید از انجام اعمالی که بر خلاف مصلحت موكل خود است پرهیز نماید. به عنوان مثال اگر استعفاء وکیل در مرحله ای حساس اصلا به صلاح موكل نباشد؛ وظیفه اخلاقی و شرعی وکیل حکم می کند که در زمانی استعفا دهد که باعث ورود زیان به موکل خود که به او اعتماد کرده است نگردد.
اولویت اول مصلحت موکل است و بهتر این است که وکیل خوب اصفهان از عملی که باعث زیان به موکل می گردد تا حد امکان اجتناب نماید اما در صورتی که مصالح دیگری را در نظر بگیرد و یا وظیفه شغلی و حرفه ای ایجاب نماید و یا معذور از انجام وكالت باشد و از آنجا که عقد وکالت عقدی است جایز می تواند هر وقت که بخواهد استعفا دهد و همچنین موکل نیز می تواند هر زمانی که بخواهد وکیل را عزل نماید در صورتی که وکیل خوب اصفهان در پرونده ای استعفا داده یا عزل شود نمی تواند وکالت طرف مقابل یا شخص ثالث را در آن دعوی بپذیرد.

در صورتی که وکیل خوب در اصفهان مصلحت موکل را رعایت نموده و به صورت سهواً دچار خطا شود در مقابل خسارات وارده به موکل مسئول نمی باشد اما در صورت تقصیر وکیل خوب اصفهان در صورتی که عرفاً وکیل مسبب ورود زیان محسوب گردد مسئول خواهد بود (ماده ۶۶۶ قانون مدنی) ولی وکالت باطل نمی گردد.

بهترین وکیل اصفهان
بهترین وکیل در اصفهان

وفاداری و امانت داری نسبت به موکل

وکیل خوب اصفهان موظف است پیگیری های لازم را جهت تعقیب و پیشبرد دعوی انجام دهد و به نحو شایسته وظایف خود را در این مورد به انجام رساند. بهترین وکیل دادگستری اصفهان باید نهایت تلاش خود را در پیشبرد دعوی و دفاع از موکل خود بنماید و در مورد دعاوی که اطلاعات لازم و تخصصی در آن ندارد از قبول وکالت بپرهیزد زیرا این عدم علم و آگاهی می تواند نقش مؤثری در سرنوشت دعوی داشته باشد و باعث تضییع حقوق موکل گردد.
وکیل خوب اصفهان باید همیشه در جریان پرونده باشد و با مطالعه و توجه کامل به تنظیم لوایح دفاعیه پرداخته و در جلسات رسیدگی حضور بهم رساند و همچنین از اعمالی که باعث اطاله دادرسی می گردد خودداری نماید.

همچنین بخوانید : بهترین وکیل ملکی در اصفهان

بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان به وکلایی گفته می شود که به موجب قوانین جمهوری اسلامی به عنوان وکیل در محاکم پذیرفته می شوند، خوب است بدانید پیش از سال 1379 تنها مرجع صدور پروانه وکالت در اصفهان و سایر شهر های ایران کانون وکلای دادگستری بود؛ اما پس از تصویب قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به موجب ماده 187 و آئین نامه اجرائی آن قوه قضائیه نیز به موازات کانون وکلای دادگستری مبادرت به صدور پروانه مشاوره حقوقی و وکالت می نماید.

یک وکیل خوب باید علاوه بر تجربه ای که دارد منصف نیز باشد، با توجه به مشکلات اقتصادی که این روزها هم وطنان ما درگیر آن هستند اکثرا به دنبال وکیل ارزان در اصفهان هستند، اما خوب است بداین که وکیل با قیمت مناسب هم وجود دارد که می تواند با رعات انصاف پرونده حقوقی شما را بررسی نماید.

1- تخصص و تجربه وکیل خوب

اگر چه همه وکلا می توانند در تمام امور حقوقی قبول وکالت کنند اما باید بدانید که حوزه های حقوقی بسیار گسترده هستند، از موضوعات مرتبط با خانواده گرفته تا وکیل تجارت و دعاوی حقوقی و کیفری، امروزه با توجه به گستردگی هر یک از حوزه های حقوقی ، وکالت یک امر کاملاً تخصصی شده است. پس گام اول در انتخاب وکیل و مشاور حقوقی خوب در اصفهان به موضوع پرونده حقوقی شما بر می گردد.
بهترین وکیل اصفهان التزام به رعایت مصلحت موکل خود است و در درجه اول باید مصالح موکل را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد. این مصلحت اندیشی با در نظر گرفتن شرایط موکل و عرف و عادت می باشد و فقط نظر موکل شرط نیست، بلکه معیار تمیز و تشخیص نظر عقلا می باشد یک وکیل خوب پایه یک دادگستری اصفهان اگر از نظر عقلا و عقل موردی مصلحت موکل نباشد نمی تواند به این مورد استناد کند که او مصلحت را اینگونه دیده است عرف وکیل بر طبق مصالح موكل عمل نموده باشد نظر شخصی موکل برخلاف آن معتبر نخواهد بود.

ماده ۶۷۷ قانون مدنی مقرر می دارد که « وکیل باید در تصرفات و اقدامات خود مصلحت موکل را مراعات نماید…»

2- وکیل خوب در اصفهاان باید امانت دار و رازدار باشد

مورد دوم که در انتخاب وکیل خوب خیلی هم مهم است، امانت دار بودن و راز داری وکیل است؛ وقتی که برای یک مورد حقوقی به وکیل مراجعه می کنید شما باید تا تمام اطلاعات و اسناد مرتبط با موضوع را به وی ارائه دهید تا بتواند به بهترین شکل از شما دفاع کند و راهنمایی های لازم را بکند . پس امانت داری و راز بودن وکیل در رابطه با اسناد و اطلاعات شما بسیار مهم و غیر قابل اجتناب است. پیش از مراجعه به یک وکیل در حتما نسبت به امانت دار بودن و رازدار بودن آن وکیل در شهر اصفهان استعلام بگیرید.
خوب است بدانید در آئین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۴ برای افشاء اسرار موکل مجازات انتظامی درجه ۵ یعنی ممنوعیت از ۳ ماه تا یک سال از شغل وکالت در نظر گرفته شده است.
بنابر این حتی پس از پایان یا قطع رابطه وكالتی با موکل نیز باید رازداری از سوی وکیل استمرار داشته باشد، حتی اگر اختلافی بین آنها پیش آمده باشد یک وکیل خوب متعهد به رازداری و حفظ اسرار موکل خود است .

3- عدم تضمین و تعهد

اگر که یک وکیل به صورت صد در صد در یک پرونده حقوقی به شما قول موفقیت و پیروزی داد حتما باید به آن وکیل شک کرد، به هیچ عنوان یک وکیل، قانوناً نمی‌تواند به صورت تضمینی متعهد به نتیجه باشد. بهترین وکیل شیراز، وکیلی است که نهایت تلاش خود را در رسیدن به نتیجه به کار گیرد اما با قولی که نتواند به آن عمل کند و خارج از عهده آن باشد به شما امید واهی ندهد.

4- دقت در انتخاب طرح دعوی

بهترین وکیل اصفهان وکیلی است که در کار خود آنچنان متخصص باشد که با با انتخاب مسیر نادرست و طرح دعوی اشتباه ، هزینه های سنگینی را به موکل خود تحمیل نکند. هزینه ها هم می تواند زمانی باشد و هم مالی. چه بسا بسیار دیده شده است که یک وکیل نا آگاه با اتلاف وقت و منحرف کردن پرونده از مسیر درست باعث پیچیده تر شدن یک پرونده حقوقی ساده شده است. حتما به این مورد دقت بسیاری داشته باشید، طرح دعوی نادرست می تواند تاثیر زیادی در جریان رسیدگی به پرونده حقوقی شما داشته باشد.

5- اعتقاد داشتن به اصل پیشگیری

وکیل شما در صورتی که از دانش خوبی برخوردار باشد باید نسبت به اصل پیشگیری آگاهی داشته باشد،هرچند به همان اندازه موکل نیز باید در این خصوص دقت کافی داشته باشد. بهتر است پیش از انجام معاملاتی که ممکن است خسارات سنگینی را در بر داشته باشد، همانند خرید و فروش ملک در اصفهان ، با وکیل خوب املاک در اصفهان مشورت کنید.

۶- جهت بررسی تخصص وکیل خوب به موارد زیردقت نمایید:

  •  آیا مدرک تحصیلی آن وکیل صحت دارد
  • سوابق و رزومه کاری آن وکیل در شهر اصفهان
  • مقالات علمی و حقوقی که توسط وکیل مورد نظر شما در رسانه های معتبر منتشر شده است.
  • حتما چند نمونه از پرونده های گذشته او رو درخواست و بررسی نمایید.
  • در صورت امکان با موکالت پیشین وی تماس بگیرید و درصد رضایت موکلان پیشین را بسنجید
  • صراحت گفتار و توانایی وی در صحبت صریح در دادگاه های اصفهان
  • استعلام وکیل پایه یک دادگستری اصفهان از مراجع ذیصلاح
بهترین وکیل اصفهان
بهترین وکیل در اصفهان

7- توانایی سخنوری و نفوذ کلام وکیل مجرب در اصفهان

شاید شما به این مورد زیاد اهمیت ندهید و این موضوع تا حدی برای شما ساده به نظر بیاید، اما بدانید که سخنوری یک وکیل مجرب اهمیت ویژه ای دارد. در صورتی که وکیل دارای لکنت زبان باشد و نتواند در جلسه دادگاه از شما به درستی دفاع کند، امکان پیروزی شما در آن پرونده حقوقی بسیار کم است. بنابراین بهترین وکیل اصفهان باید بتواند با آرامش و گیرا سخنرانی کند و تا حد امکان تاثیر گذار باشد.

8- قلم شیوا و قابل فهم

اگر که وکیل انتخابی شما قادر به نوشتن به صورتی مناسب و تاثیر گذار نباشد نمی توان آن را وکیل موفقی در اصفهان دانست. یک وکیل موفق باید به راحتی قادر باشد دررابطه با موضوعات مختلف به خوبی استدلال ها را مرقوم کند تا برای مراجع قضایی قابل فهم و موثر باشد.

9- نظم یک وکیل

در صورتی که بد قولی های مداوم یک وکیل روبرو شده اید بدانید که با یک وکیل کارکشته و حرفه ای طرف نیستید و نمی توان آن را بهترین وکیل اصفهان نامید. اگر که یک وکیل با شما خلف وعده های متعدد داشته باشد، حتما در حال حاضر پرنده های حقوقی زیادی در دادگستری اصفهان در حال رسیدگی دارد و فرصت کافی جهت پیگیری حقوقی پرونده شما را در دادسرای اصفهان را ندارد.

وکیل خوب اصفهان باید در هنگام محاکمه همراه موکل خود باشد و در جلسه دادگاه حاضر شوند مگر در مواردی که عذرهای موجه برای عدم حضور در محاکمه داشته باشند از جمله این موارد می توان به :

  1.  فوت بستگان نسبی یا سببی تا درجه دوم از طبقه سوم
  2. ابتلا به مرضی که مانع از حرکت است یا حرکت مضر تشخیص داده شود
  3. حوادث قهری مثل سیل و زلزله که مانع از حضور در دادگاه است
  4. وقایع خارج از اختیار وکیل خوب تهران که مانع از حضور در دادگاه شود.

10- ارتباط موثر و متقابل وکیل با موکلین

یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با انتخاب وکیل آن است که وکیل مهارت بالایی در درک شما و نیازهایتان داشته باشد. باید بدانید که معمولا افرادی که به بهترین وکیل اصفهان مراجعه می کنند، شرایط روحی مناسبی ندارند، فلذا وکیل خیلی خوب اصفهان باد بتواند به خوبی با افراد ارتباط موثر برقرار کند و آن ها را به درستی آگاه سازد.
در جهت پیشبرد و موفقیت در یک پرونده به عنوان مثال حقوقی کیفری لازم است که وکیل خوب اصفهان با موکل خود رابطه مبتنی بر صداقت و اطمینان را داشته باشد. در صورتی که چنین اعتمادی حاصل گردد و موكل وکیل خود را حافظ اسرار نهانی بداند، در این صورت است که می تواند بدون هیچ نگرانی و با احساس امنیت و با صداقت کامل با وکیل خود گفتگو نماید و اطلاعات لازم را در اختیار او قرار دهد، در صورتی که موکل به وکیل اعتماد کامل نداشته باشد و مسائلی که گفتن آن می تواند در سرنوشت دعوی مؤثر باشد را کتمان کند؛ روند حقوقی پرونده با مشکل جدی روبرو خواهد شد. جهت آشنایی بیشتر رجوع کنید به ویژگی ها و معرفی بهترین وکیل کیفری اصفهان

11 – وکیل خوشنام اصفهان

وکیلی که انتخاب می کنید تا حد ممکن خوشنام باشد، این مورد به راحتی با گوگل کردن بهترین وکیل اصفهان و نام آن وکیل در اینترنت قابل شناسایی است. به سایت موسسه حقوقی اصفهان مراجعه نمایید و نظرات کاربران در رابطه با بهترین وکیل اصفهان را مطالعه نمایید.

۱2- ادعای واهی و گزاف

از وکلایی که ادعاء می کنند دارای نفوذ در مراجع قضایی اصفهان هستند فرار کنید. به شما قول می دهیم همکاری با شخصی که ادعا می کند وکیل با نفوذ در اصفهان است ، ممکن است شرایط شما را بدتر و دچار بحران کند. پس سعی کنید در جستجوی وکلایی باشید که در درجه اول بر تخصص و تجربه خود تکیه می کنند و تلاش گر هستند و با دانش خود به پرونده شما به کار می گیرند

۱3- تجزیه و تحلیل درست اطلاعات پرونده

بعضی از پرونده های حقوقی و کیفری همانند یک کلاف چنان پیچیده اند که وکیل باید با تجزیه و تحلیل مناسب نسبت به حل مشکلات و ارائه راه حل های مناسب اقدام کند. باید بدانید که اگر وکیل به خوبی نتواند اطلاعات موجود در پرونده را به خوبی تجزیه و تحلیل کند دچار مشکل خواهید شد. اگر که وکیلی خود را به عنوان بهترین وکیل اصفهان معرفی کرده اما در تجزیه و تحلیل درست اطلاعات پرونده سردرگم است سریعا به یک وکیل آشنا به مسائل حقوقی مراجعه نمایید.

۱4- توانایی متقاعد کردن موکلین

بهترین وکلای اصفهان نسبت به شهادت و اظهارات افراد و واکنش ها نسبت به آن اطلاعات کافی داشته باشند. باید توانایی این را داشته باشند تا بتواند موکل را نسبت به توصیه های خود متقاعد کنند و وی را ملزم کند تا توصیه های وی را پیگیری کند.

15- پیش بینی واکنش قضات توسط وکیل مجرب

یک وکیل خوب و کارآزموده در اصفهان پس از سالها تجربه و پیگری پرونده های حقوقی و کیفری باید بتواند واکنش قضات را پیش بینی کرده و بهترین عملکرد را در این شرایط داشته باشد.

شاید گزاف نباشد اگر که بگوییم یک وکیل خوب در اصفهان باید بروز باشد و خدمات وکالت را به صورت بر خط و آنلاین در سایت موسسه حقوقی انجام دهد . در صورتی که شما دارای تمام ویژگی های بالا به عنوان یک وکیل خوب در اصفهان هستید اما هنوز سایت وکالت خود را طراحی نکرده اید، همینک می توانید سفارش طراحی وب سایت برای دفتر وکالت وکیل اصفهان را ثبت نمایید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.